O nás

Společnost Younity Communication je založena na přesvědčení, že se lidé do práce mohou těšit. Mohou mít svého zaměstnavatele rádi a mohou odvádět stoprocentní výkon i bez neustálé kontroly a dohledu nadřízených.

Přitom není potřeba mnoho – stačí jen plynulý tok informací, oboustranná upřímnost a férové jednání. Jinými slovy fungující interní komunikace a pozitivní firemní atmosféra.

Interní komunikaci považujeme za klíčovou součást řízení podniku. Tato oblast si zaslouží velkou pozornost, ale bývá často bývá opomíjena nebo na ní prostě nezbývá čas. Proto nabízíme služby, které interní komunikaci zlepšují a zvyšují důvěru zaměstnanců ve vás, jejich zaměstnavatele.

My v Younity chodíme do práce rádi. Chceme, aby totéž cítili i vaši zaměstnanci.

Zuzana Sittková

Zuzana Sittková

zakladatelka Younity Communication s. r. o.

„Téměř patnáct let jsem se pohybovala v oblasti řízení lidských zdrojů. V počátku kariéry mě osud přivedl k výrobě a té jsem zůstala po celou dobu věrná. Působila jsem ve strojírenském, automobilovém a sklářském průmyslu.

Během své praxe jsem neustále hledala nejlepší a nejlevnější způsob jak najít a udržet dobré lidi, jak je rozvíjet, motivovat k výkonu a jak je zaplatit. Záhy jsem pochopila, že nezbytným předpokladem úspěchu HR procesů je funkční interní komunikace. Začala jsem se proto problematice do hloubky věnovat.

Nastavení efektivní komunikace ve výrobě bývá pěkně tvrdý oříšek. Já a moji spolupracovníci vám ho rádi pomůžeme rozlousknout. Máme znalosti, zkušenosti a přehled o tom, jak to funguje jinde. To vše nám pomůže najít ten správný způsob komunikace právě pro vaši společnost.“