Proč dělat audit
Aby se mohlo něco zlepšit, je nutné znát výchozí stav a jeho silné a slabé stránky. Audit se zaměřuje na všechny oblasti interní komunikace, tedy na její obsah, formu i frekvenci. Soustředí se jak na komunikaci vedení společnosti směrem k zaměstnancům, tak i na možnosti komunikace zaměstnanců s vedením společnosti. Prověřuje aktuálně používané nástroje komunikace a zjistí, nakolik efektivně jsou využívány.
Proč s námi
- Získáte více dat – zaměstnanci bývají před externím tazatelem otevřenější a upřímnější
- Získáte objektivní výsledek – pohled zvenčí není zkreslen osobními vazbami a vlastním pracovním zařazením uvnitř organizace
Co pro vás uděláme
- Kombinací dotazníkového šetření a osobních rozhovorů se zaměstnanci různých úrovní řízení zmapujeme úroveň interní komunikace ve společnosti
- Detailně prověříme a rozebereme aktuálně používané nástroje komunikace a efektivnost jejich využití
- Vypracujeme zprávu obsahující jasnou definici nedostatků i předností aktuálního stavu a návrhy konkrétních kroků ke zlepšení